دوست داشتن های عمیق گمشده...

دوست داشتن های عمیق گمشده...

 نمیدونم به خاطر خودش و شخصیت فوق العاده ش دوستش دارم ، یا به خاطر فرار از گذشته و یاد آدمهایی گاهی عجیب خاطرم رامی آزارد یادآوری شان .... نمیدونم وقتی بهش میگم دلتنگی غروب بدون تو اذیتم میکنه ، دلتنگ کی ام؟  مامانم ؟خودم ؟ اون ؟ یا .... نمیدونم ، کنارش ارومم ، حالمو خوب کرد ، امانمیدونم ما آدما چرا گاهی بعضی دوست داشتن های عمیق و ارزشمند رو واسه ادمای بی ارزش می ذاریم و وقتی میرسیم به ادمای ارزشمند انگار که حس نابوعمیقمون دیگه ته کشیده ، انگار نمی تونیم از اون حس عمیقا به این آرامش زندگیمون داشته باشیم ، اما همین حس عمیق رو واسه ویرانگرباور ها و عقایدمون داشتیم ... دوستش دارم اما نمیدونم به خاطر حال خوبی که دوباره بهم برگردوند  یا به خاطر خودش ، یا به خاطر اینکه کمکم کردکه آدمهایی که آزارم میدادن و از زندگیم حذف کنم ، کنارش حال دلم خوبه  کاش خدا دیگه اینو ازم نگیر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 1 فروردين 1395برچسب:, ساعت 17:51 توسط Reihaneh